Lättläst: På fritiden

Det finns mycket att göra i Arboga

när du är ledig.

 

Det finns till exempel ett fint badhus

och ett bibliotek.

 

Det finns också många föreningar i Arboga.

Till exempel finns det föreningar om du vill spela

fotboll, ishockey, schack eller innebandy.

I Arboga finns det också ett ridhus.

 

Det finns flera olika museer

och en kulturskola om du

vill lära dig att spela ett instrument, dansa eller spela teater.

Telefonnummer

Om du vill veta mer om

vad som finns att göra i Arboga

kan du ringa till Turistbyrån.

Telefonnumret är 0589- 871 51.

Tipsa en kompis

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: 07 december 2016

Kontakt och öppettider

Telefon: 0589-870 00
E-post: arboga.kommun@arboga.se

Arboga kommun
Box 45
732 21 Arboga
Besöksadress: Smedjegatan 5

Organisationsnummer 212000-2122

Öppettider och telefonnummer